• (Android) Apple Knight: Action Platformer هک استقامت بیشتر

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ هک استقامت بیشتر ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Apple Knight: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    تبلیغات در این بازی بیش از حد ثابت است. توسعه دهندگان، من می دانم که شما نیاز به کسب درآمد دارید، اما آیا می توانید حداقل کمی تبلیغات را کاهش دهید، مانند هر سطح دیگری؟ بخش خوب این بازی این است که یک حلقه محتوای ثابت وجود دارد، اگر سطحی را در Story انجام دهید (که اساساً ساده است.) BOOM، 3 حالت بازی دیگر Casual، Hard، و Ultra Hard وجود دارد. 12 شخصیت برای انتخاب وجود دارد، با تنظیمات مرد و زن. 13 شمشیر برای خرید، 11 توانایی. در کل، یک بازی بسیار خوب!

    بازی خوبی است من آن را دوست دارم فقط خیلی عقب میمونه خیلی دوست دارم مانند لگ کل لگ گوشی شما.

    این بازی و گرافیک را دوست دارم. تبلیغات خیلی بد نیست فرصتی برای استراحت می دهد

    من بازی را خیلی دوست دارم! فقط یک چیز وجود دارد: من اولین رئیس را کشتم اما بعد از آن به آخرین گلوله آتشین او پریدم و مردم. من نمی دانم که آیا بازی در تشخیص برد یا باخت بودن آن مشکل دارد. لول صفحه سیاه شد، و حتی وقتی بازی را باز می‌کنم، همینطور باقی می‌ماند. :( حدس میزنم عالیه

    کنترل‌ها سنگین به نظر می‌رسند و سبک مبارزه چندان راضی‌کننده نیست، یا به حملات سریع بروید یا به نبردهای سنگین مانند کفرآمیز بروید. شما توسعه دهندگان پتانسیل ساخت یک بازی عالی را دارید و این بهتر از این است.

    بازی کردن سخت است زیرا تاخیر ورودی وحشتناکی وجود دارد. اغلب (اما نه همیشه) وقتی یک دکمه را فشار می‌دهم، حدود یک ثانیه طول می‌کشد تا شخصیت من یک عمل را انجام دهد. پاسخگویی ورودی برای چنین بازی هایی بسیار مهم است، بنابراین برای من یک نه بزرگ است. به غیر از این، بازی بسیار خوب است، اگرچه سطوح کاملاً خسته کننده هستند و برای تکمیل ماموریت ها مقداری عقبگرد وجود دارد.

    بازی خوبی بود آخرین به روز رسانی تبلیغات را بسیار افزایش داد. هر چند وقت یکبار برای یک تبلیغ خوشحالم اما نه در زندگی. از تماشای تبلیغات به جای بازی کردن لذت ببرید.

    کنترل بازی پاسخگو نیست. حتی با جوی استیک پلی استیشن هم امتحان کردم. برخی از دکمه های زمان کار نمی کنند. بنابراین بازی را غیرممکن کرد. چنین گرافیک شرم آور و آنها شگفت انگیز است

    من واقعا از این بازی لذت می برم، در حالی که آن را تازه نگه می دارد، به ریشه های پیکسلی برمی گردد، اما یک مشکل دارم! وقتی برای اولین بار بازی را انجام دادم، اگر دشمنی را شکست نمی دادم، جادوگر، که به نظر می رسید فریم های من را کنترل می کرد، مگر اینکه او را بکشم و همه چیز به حالت عادی برگردد. آیا می توانید این مشکل را حل کنید زیرا من واقعاً از این بازی لذت می برم و فکر می کنم بازی های دیگر باید به این بازی نگاه کنند! لطفا و متشکرم! ویرایش: به روز رسانی کمکی به بچه ها نکرد، هنوز هم همان مشکل کاهش سرعت و خرابی است

    گرافیکش قشنگه حالت داستانی مشکلی ندارد. چند چیز که من را ناامید می کند این است که هر بار که ضربه می خورید یک قلب کامل را از دست می دهید (و فقط سه قلب دریافت می کنید) و تبلیغات (غیرقابل رد شدن) که هر بار که می میرید (به مدت طولانی) پخش می شود. من در سطح 9 گیر کرده بودم، زیرا هر چقدر هم که از ارتفاع پریدم، هرگز آنقدر بالا نبود که به طاقچه برسم (تفاوت ارتفاع از یک یال به طاقچه دیگر منطقی نیست) بنابراین در نهایت می میرید و رنج می برید از طریق تبلیغات بسیار مهربان می شود. خسته کننده

    این بازی در کل تاریخ بازی من یک بازی بسیار خوب است.

    Apple Knight: Action Platformer Acción xxpq

    , OS, Android OS, v5.1.1 (Lollipop), planned upgrade to v6.0 (Marshmallow) ... سبك: اكشن.

    من گیم پلی بازی را خیلی دوست دارم

    این بازی فوق العاده است اما فکر می کنم شما باید تبلیغات سکه ها را غیرفعال کنید زیرا من حداقل 2 ساعت یا بیشتر تبلیغات را تماشا کردم و خیلی خوب هستم و فقط در جهان اول هستم. به علاوه کنترل‌ها می‌توانند بسیار عجیب و غریب باشند و من به نوعی دریفت جویکن را تجربه می‌کنم، اما برای موبایل به نوعی؟ و باید به روز رسانی های بیشتری وجود داشته باشد، باگ هایی که بازی بسیار باگ و خراب است. همچنین بازی بسیار خسته کننده است و واقعاً به یک موسیقی متن جدید نیاز دارد.

    شاید من چیزی را از دست بدهم، اما همانطور که در سطوح بازی می کنم به من گفته می شود که سلاح ها یا مهارت های جدیدی به دست آورده ام، اما وقتی سعی می کنم آیتم های گفته شده را تجهیز کنم از من خواسته می شود که برای دسترسی به آیتم ها با ارز بازی پرداخت کنم. من از بازی لذت می برم اما با طرح پیکسل 8 بیتی قدیمی آن، فقط باید به موجودی خود دسترسی داشته باشم.

    بهترین پلتفرمر موبایلی که تا به حال بازی کرده‌ام، اما همه تبلیغات را دوست ندارم

    این بازی خوبه من که خوشم اومد حال کردم

    بارپنجمه که نصب میکنم عالیه

    Apple Knight: Action Platformer 2.2.2 Apk Download

    How the Apple Watch Ejects Water in Slow Mo - The Slow Mo Guys | Apple Watch ... Watch Video Apple ...

    من بازی را دوست داشتم. این به من کمک می کند زمان را بسوزانم و همیشه می توانم آن را با مشکلات مختلف دوباره پخش کنم. یکی از چیزهایی که من دوست نداشتم این بود، شمشیر سمی شمن ها. شمشیر نوعی اشکال دارد، وقتی به سم حمله می‌کنم ابتدا آسیب می‌زند اما بعد، حمله واقعی به خودی خود حساب نمی‌شود. من مشتاقانه منتظر تکمیل سطوح با آن شمشیر بودم، اما فقط با استفاده از آن میمیرم. لطفا به آن نگاه کنید به غیر از آن، عاشق گیم پلی و گرافیک نیز باشید! ویرایش: Devs شمشیر سم را تعمیر کردند! آثار بزرگ!

    بازی ظاهر و احساس خوبی دارد، حیف که آنها آن را با تبلیغات نابود کردند. من نمی توانم آن را یک بازی پلتفرم، بلکه یک بازی تماشای افزودنی بنامم. به همین دلیل است که مردم از بازی های موبایل متنفرند.

    باحاله

    نمی توانم توضیح دهم که چقدر این بازی را دوست دارم. ممنون از این بازی فوق العاده مرد گیم پلی، موسیقی همه چیز عالی است.

    پلتفرمر جامد اما ناقص. من در مورد این بازی به اندازه کافی تحقیق نکردم. طبق به‌روزرسانی‌ها، آنها هنوز روی سطوح کار می‌کنند. برخی از سطوحی که قبلاً 100% انجام داده‌ام، اکنون کمی متفاوت هستند. اگر شما یک تکمیل کننده هستید، توصیه می کنم صبر کنید تا به روز رسانی های بیشتری منتشر شود. با نظر منتقد دیگر موافق هستید که درجه سختی در جهان 3 بسیار بالا می رود. همچنین sfx ها حواس پرتی را پرت می کنند و مفید نیستند (آیا توپ است؟ یا پریدم؟) آنها را خاموش کردم. در غیر این صورت، سلاح های سرگرم کننده، سطوح پازل خوب، دشمنان به چالش کشیدن.

    برای روشن شدن، من این بازی را شکست داده ام. من از بسیاری از جنبه های این بازی لذت بردم. با این حال، بزرگترین مشکل من مربوط به تبلیغات است. پرداخت برای حذف تبلیغات، تبلیغات را حذف نمی کند. Revival نمونه ای از این در گیم پلی است.

    این بازی شگفت انگیز بود تا اینکه باس دیر آمد او سلامتی بی نهایت و حملات کشتن فوری داشت.

    این یک بازی اعتیاد آور است ... آن را دوست داشتم

    این یک بازی خوب است، من واقعاً نمی دانم که چرا یک خط تیر دارم زیرا به ندرت مطرح می شود و بعد از آن هیچ حمله ای وجود ندارد. برخی از دشمنان از دیوارها عبور می‌کنند و توانایی‌هایشان نیز انجام می‌شود که اگر من می‌توانم این کار را انجام دهم مشکلی ایجاد نمی‌شود، اما در عوض باید به جای دیگری حرکت کنم تا آنها را از دیوار بیرون بیاورم که اگر همه چیز به یک قلب آسیب نمی‌رساند مشکلی ایجاد نمی‌شود. و شما نمی توانید دشمن را لمس کنید وگرنه به قلب دیگری آسیب خواهید رساند. بله، من یک طرفدار کامل نیستم.

    این مثل یک بازی آرکید است که ده از ده به من نوستالژی می دهد

    چرا حتی وقتی پوسته "بدون تبلیغات" را خریدم تبلیغات دریافت می کنم؟ این مشکلی است که مدت زیادی است که من را درگیر کرده است و امیدوارم شما دوستان به زودی آن را برطرف کنید

    بازی با پلتفرم ماجراجویی خوب است اما کنترل ها وحشتناک هستند. یک دکمه داشبورد وجود دارد که بی فایده است و گاهی اوقات وقتی دو بار از دکمه پرش استفاده می کنم، باعث می شود به سمت دشمنان و تله ها حرکت کنم که منجر به از دست دادن قلب می شود. فقط می‌خواهم بپرم نه اینکه بپرم. لطفا درستش کنید همچنین دکمه حمله گاهی اوقات دیر واکنش نشان می دهد. در غیر این صورت یک بازی زیبا با موسیقی لذت بخش است.

    بازی باحال اما تبلیغات زیاد.

    به جادوگر رسیدم و ترک کردم زیرا کنترل ها کمی خسته کننده بودند

    Apple Knight یک بازی اکشن پلتفرمر است که در جریان آن بازیکن هدایت کاراکتری را به دست می‌گیرد که در رویاهای خود باید یک سرزمین را نجات دهد.

    گرافیک: ناسازگار. جن کاراکترها در مقایسه با محیط کمتر به نظر می رسند. سرقت دارایی؟ کنترل: خوب تنگ نیست. می تواند سفارشی کند. حرکت بیهوده زیاد موسیقی: افتضاح جنگ ستارگان کوتاه حلقه و بازی در هر سطح. سختی: عادی اما کنترل‌ها چیزی است که شما را بیشتر به هم می‌زند. اشکالات: برخی از اشکالات، اما نه شکستن بازی داستان: هیچ گیم پلی: تقریبا خسته کننده. طراحی سطح بد است زیرا پلتفرم های قابل پرش بی فایده زیادی وجود دارد. توسعه دهنده، بین سکوهای زیاد یا پرش های زیاد را انتخاب کنید.

    نه برای من. کنترل ها برای سلیقه من بسیار ضعیف هستند

    platform پشتیبانی می‌کند.

    این بازی فوق العاده س! اگر بازی های از این سبک رو می خواید دانلود کنید، من بازی terraria و بازی soul knight رو بهتون پیشنهاد میکنم


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :